وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

وزیر امور خارجه عربستان در اظهاراتی در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل بار دیگر ادعاهای بی‌پایه و اساس خود را علیه ایران، حزب الله و سوریه مطرح کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری دولتی عربستان(واس):  "سعود الفیصل" روز گذشته در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در اظهاراتی با اشاره به اینکه عربستان سعودی مخالفان سوری را حمایت کرده و نابودی تروریسم را تایید می‌کند، مدعی شد: "بشار اسد" در آینده سوریه هیچ‌گونه جایگاهی ندارد.
 
او در بخش دیگری از اظهارات خود با ادعای حضور نیروهای ایران و حزب الله در سوریه، خواستار عقب‌نشینی این نیروها از خاک سوریه شد(!)
 
نظریه:خاک بر سر این عرب های ترسو. با دست خودشان می خواهند کشورهای عربی را تسلیم صهیونیست ها بکنند، هر کس با صهیونیست ها مخالف باشد یعنی مخالف عربستان است؟ البته این زنازادهای انگلیسی از اینکه از نسب خود به دور افتاده اند ناراحتند ، می خواهند با تسلیم کشورهای عربی به صهیونیست ها به دامان پدرشان که همان انگلیس است برگردندو این آرزوی دور افتادن از پدر را به گور نبرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ایران عربستان سوریه سیاسی
[ جمعه 11 مهر 1393 ] [ 17:13 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب